úterý 16. srpna 2016

Věneček


Vpichovanný patchwork
Korpus věnečku.....co s ním?.....A tak mě napadlo.....bohužel jsem postup nenafotila,ale určitě tuto techniku budete znát.
Já jsem každou spáru do které se zastrkává látka ještě za pomoci tavné pistole a stužky překryla.Stužka je vně a i po obvodu.

Růžičky.....kombinace šití a háčkování.
Původně jsem měla růžičky na něco jiného,ale hledala jsem co bych na věneček dala.
Hezký den Marťula


5 komentářů:

  1. Ahoj Marti.
    Věneček se ti moc povedl. Kombinace puntíku a růžiček jde moc pěkně dohromady. Přeji ti, ať se ti další krásné tvoření daří. Pěkný den. Pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ten je krásný, takový něžný a super do kuchyně třeba! Jsi šikulka! Měj se fajn a krásný zbytek léta...Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je moc hezký, romantický, kytičkový. krásná letní dekorace.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherny venček, krásne ladia farby leta :-) Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, věneček je pochválený, tak můžu víc obdivovat háčkované kytičky s jojíky - moc krásná kombinace :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...