pondělí 8. srpna 2016

Pokračování........

Jižní Čechy
Ten kraj mám velice ráda.Snad ani nelze spočítat kolikrát jsme zde byli.......s rodinou,když byly holky malé.....pak sami.No prostě se nám zde moc líbí.
A tak se sem moc rádi vracíme.Naše místo je kemp v Chlumu u Třeboně....kemp SEVER.Letos tedy byl výběr jiný.V našem oblíbeném kempu už bohužel nebyl náš vybraný termín volný.Chatičky obsazené,ale nejen ty.......plocha na stanování zaplněná.Na poslední chvíli jsem našla volnou chatičku v kempu u ČERTA.
Kemp SEVER(klikněte)...když se podíváte na jejich stránky je moc hezký,co se týká chatičky moc hezky vybavená a hlavně čistá.Jste v úplné blízkosti rybníka Hejtman.....můžete hned vstoupit do vody.......koupání bezva.
Kemp ČERT(klikněte).....no chatička.....staré postele,povlečení dostanete potrhané,ale my si vozíme své.....polštářek a deky,ale co se týká soc.zařízení byla jsem překvapená...neustále se uklízí,záchody nablejskáné,umývárna taktéž,tekuté mýdlo v zásobníku a toal.papír nikdy nechyběl.To se opravdu vidí málo kde.Chatička je vybavena ledničkou,varnou konvicí,dvouvařičem a základním nádobím.....vše čisté.Tak na co si stěžovat,pro dva lidi bohatě stačí.



Vzhledem k tomu že si sebou vozíme kola......to znamená,že ráno vyjedeme a vracíme se pozdě odpoledne nebo až večer.....tak vlastně v chatičce moc nejsme.Tak to bylo i letos.Počasí nám přálo až na nedělní odpoledne(o tom ještě napíši) a pak se trochu pokazil pátek.
Koupání bylo skvělé.....půlhodinka ve vodě,někdy i déle......plavání po rybníku......třeba na druhý břeh......někdy i dál......pohoda.
Zde se věnuji trhání borůvek(na koláč)......bylo jich opravdu hojně a poměrně velké.
Napravo na fotce jsou vidět krásné bochánky mechů v lese.Příroda nádherná.....naleznete zde plno stezek.....dobře se zde jezdí.Pokud pořádně prostudujete mapu....dostanete se i do cíle.
Naučné stezky Třeboňska(klikněte)

Cestou hodně fotím.......zrovna to, co mě zaujme.


Hezký den Marťula


6 komentářů:

  1. Fotky jsou nádherné!Krásné místo!Užívejte léto.-)hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Místa opravdu hezká.
      Hezké letní dny Marťula

      Vymazat
  2. Marti opět krásné fotky krásných míst. Ty bochánky jsou kouzelné.
    Měj se moc hezky. Pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zdeni
      Sleduj dál.....fotek mám mnoho.Bochánky jsem hledala,našla jsem bohužel jen jedno místo.
      Měj se Marťula

      Vymazat
  3. Marti, překrásné fotky, i ty úvodní!
    Hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti!
    Určitě to byla moc prima dovolená a já jsem zvědavá,kam jste se ještě podívali.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...