neděle 15. července 2012

Víkendový výlet

Nejdříve než vám ukáži nějaké foto z okolí zámku na který jsme se vydali,tak trochu tvoření.Je to dokončená dečka s motivem růže-filetová technika.Dečka je béžové barvy.Pokud by byl zájem o popis ráda vložím.
Moje tvoření pokračuje dále a to až příště.Tentokrát háčkuji z modré.No a co to asi bude?Prozradím, že to bude na okénko, a motiv?No ten mám již vybraný dlouho..........Snad mě to půjde.


No a teď ten výlet.
Včera jsme se rozjeli na zámek HOŘOVICE.Zámek se nachází nedaleko Berouna.

 

Město Hořovice bylo brzy po svém založení rozděleno mezi Žirotíny a toto rozdělení je původem mnoha historických nejasností týkajících se majitelů panství.

Více naleznete na stránkách zámku HOŘOVICE
Počasí nám přálo a prohlídka zámku a jeho okolí byla příjemná.Fotografie jsou pouze z okolí neb v prostorách zámku je zákaz fotografování.
Barokní zámek z 18.století ležící uprostřed Brdských lesů postavili páni z Vrbna a Bruntálu.Ve 2.pol.19 století jej koupil kníže Friedrich Wilhelm z Hanau,jehož rodina zde žila až do konce 2.sv.války.Součástí zámeckého areálu je park se Sluneční bránou.



Nádherné stromkové Ibišky

Tady se dříve vcházelo,přijíždělo se od Sluneční brány.

Děkuji za prohlídku
Hezký víkend.

15 komentářů:

  1. Ahoj Marti,ta dečka se ti teda povedla ,je moc hezká.Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Díky,no šla dobře háčkovat nemuselo se tak počítat.

      Vymazat
  2. Hallo mas nadherne rucni prace a fotky so supr dik za prezentace hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Karin
      Děkuji za pochvalu,vážím si jí.Hezké dny Marťula

      Vymazat
  3. To je nádherná dečka. Do tajů filetové techniky jsem zatím nepronikla. Jednou bych chtěla zkusit záclonky na okna. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Do tajů této techniky jsem přišla docela dobře.Nejdříve jsem dlouho okolo ní chodila a obdivovala, a pak jednoho dne jsem si řekla to musíš.Seděla jsem a párala, a pak najednou to šlo.
      Děkuji Marťula

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, já děkuji za prohlídku - krásné fotky. A dečka je parární. Pohodovou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věro
      Výlet byl supr,prohlídku jseme měli soukromou.Byli jsme tam pouze dva.Hezký týden Marťula

      Vymazat
  5. Marti,
    měli jste parádní výlet!! Moc hezká procházka Tvými fotkami..
    A dečka? je úžasnááááááááá!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a děkuji za pochvalu.
      Výlet byl supr.
      Tvé háčkování a nápady jsou mou motivací.Ráda se na tvé tvořeníčko dívám a obdivuji.Hezký týden Marťula.

      Vymazat
  6. Krásne fotočky, super výlet... A dečka je parádna... Ak by bolo možné vložiť popis, bola by som veľmi, veľmi vďačná... Tento typ dečiek, ktoré nie sú veľmi "preplácane", ale jemné a elegantné, sa mi strašne páči... Síce mám rozháčkovanú vitrážku do okna, aj dečku z ružami, ale táto dečka bude mať prioritu... Vďaka a pekný deň želám...
    Natália

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Natálie,
      popis vložím a děkuji za milý komentář.Potěšil mě.Tato dečka mě padla do oka a řekla jsem si tu si uděláš.Také nemám ráda bohaté vzory.Měj se a hezky týden Marťula.

      Vymazat
  7. Martinko dečka je boží!A výlety k létu neodmyslitelně patří-také jezdíme:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj
    Moc,moc zdravím.
    Díky za komentík-potěší.Chystám se na dovolenou po Čechách a pokud to vše vyjde tak budou fotky.Marťula

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, ta tedy je, háčkuješ jak drak!
    Moc děkuji za procházku Hořovicemi, myslím, že jsem tam nikdy nebyla...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...