úterý 31. července 2012

Odpověď na hádanku

No a tady je výsledek mého filetového háčkovaného motýla,který mě zaujal už kdysi dávno, kdy jsem vůbec nevěděla a neuměla tuto techniku.
Motýl bude viset v koupelnovém okně.Musím však posunout úchytky, neboť je záclonka širší .a musí být napnuta a ne zřasena.
Tak jsem to dokázala(nedávno to byla pro mě španělská vesnice).
Nebojte se a vyzkoušejte.Chce to trochu trpělivosti a počítání.


Musí být nově úchytky

Co budu dělat dál nevím-listuji a přemýšlím.
Přeji všem hezké dny plné sluníčkaTento týden mám ještě dovolenou a čeká mě velká událost,ale o té až přijde.Dále vložím foto tůr z dovolené.
Marťula

12 komentářů:

  1. Milá Marti, záclonka s motýlem je překrásná, moc se ti vše povedlo. Jsi šikula. Mějte všichni doma hezký čas. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarmilko
      Děkuji snažila jsem se.Mě se motiv moc líbil.Marťula

      Vymazat
  2. Marti, jedním slovem krása. Záclonka je neokoukaná a v koupelně ti udělá velkou parádu.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo
      děkuji,okénku sluší,ale trochu se zatmělo a to víš chlap....to je tu ale tma.5ekla jsem tak si rosviť cha,cha...

      Vymazat
  3. Marti,tak teda motýlek se ti krásně vyvedl a určitě nadělá i spoustu parády!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Děkuji moc a budu ti držet palce a přeji co nejméně bolesti.Marťula

      Vymazat
  4. Jesses nadherne supr nemam slovo ses moc moc sikulka zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Karin
      Děkuji za pochvalu,snaha,počítání a taky trochu párání bylo.Hezké dny Marťula

      Vymazat
  5. Tak ten je boží, spadla mě brada:)krása je uchvatný.
    Pěkný den Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaruško
    Měla jsem tu předlohu dlouho před očima,zdálo se mě to těžké.Děkuji ti a přeji hezké slunné dny.Marťula

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera.S filetovím háčkováním teprve začínám,ale motýla určitě zkusím je prostě krásný.Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Marti ten je NÁDHERNÝ :O) Martina

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...