pondělí 2. července 2012

Rozkvetlé pole za vsí

Papaver somniferum - mák setý
Mák setý se pěstuje především pro účely potravinářské, tedy pro semeno, méně k lisování makového oleje.




Mák se používá především v pekařství (makové buchty, koláče, různé pečivo), v cukrářství nebo při přípavě jídel (např. nudle s mákem).



A jsem zase o kousek dál,teď už je asi poznat co to bude.Je to dosti velké.
Děkuji všem za milé komentáře.

6 komentářů:

  1. Také máme za pozemkem pole ,ale jen s obilím,tohle je nádhera a krásně jsi to nafotila!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj zdravím
    No já na to pole přišla náhodou,jezdím totiž na druhou stranu a tak jsem tam dnes vyrazila a nafotila.Palice jsou velké tak se těším na mák.Měj se hezky.Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Marťulko,
    to pole Ti závidím!!
    je krásné a já děkuji za úžasné fotky..
    Když jsem byla malá, tak maková pole byly i u nás, ale teď nějak nejsou!! :o(
    S dečkou jsi o pěkný kousek dál!!
    těším se!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to pole si tedy vyznamenala nádhernými fotkami.
    A v těch čtverečcích já vidíme labuť :o) nebo nééé.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, ty fotky s mákem jsou jedním slovem náááádhernáááá.
    A na dečce vidím nějakého ptáčka.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Jej Marti opět změna pozadí.. krása jako procházka krásnou přírodou :o)
    Pole jsi krásně z foto-dokumentovala a také si myslím že to bude nějaká krásná labut. Martina :o)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...