pátek 6. července 2012

A je to

A je hotovo,tak tady je má hádanka.Co to bude?
Tuto květinku mám od Květušky

Tak a tady jeden resík-dečka s motivem jak jinak srdíčky. 
Dnes se mě nechce moc psát.Jsem unavena tím vedrem, po noční službě a před pracovním víkendem.

6 komentářů:

  1. Ahoj Marti!!!!!
    Tak a hádanka je vyřešená.....labuť....tak myslím,že bych neuhodla.Je moc pěkná a druhá srdíčková dečka také!!!
    No a kytička...myslím,že je to kornoutnice,kala má zajímavou barvičku.Mě na zahradě zrovna kvete bílá a další tmavá se teprve klube.
    Marti,měj se !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Děkuji za komentík.Labuť vypadá moc hezky,ale do kruhu na okno je velká.Mám jakous představu co s ní udělám,tak pak vložím.Přeji hezký den Marťula.

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, jsem ráda, že aspoň ta kornoutnice se ujala. Mně kvetou dvě. Ta háčkovaná labuť je moooc krásná i srdíčková dečka. Co to bude? Já si myslím, že labuť bude asi nějaký slunečník, nebo polštářek. Mám bujnou fantazii, že?
    Ale dám se podat!
    Moc se mi líbí tvoje rozkvetlá zahrádka a také makové pole, kde mně zaujal detail květu. To je taková krása. Vypadá to jako hlavička malého panáčka s krejzlíčkem kolem krčku. Měj se príma a užívej léta ! Květa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Květuško
      Děkuji za milý komentář.Labuť jsem si původně myslela na zavěšení do kruhu na okno,ale je dosti velká.Tak asi na polštářek,uvidím.
      No a kytiček mám letos opravdu hodně, a mám radost z té kornoutnice.Ještě jsem dostala jednu,tak jsem zvědavá jak pokvete.Na makové pole jsem se šla podívat, a překvapila mě ta krása těch květů,detaily jsem snad viděla poprvé.Prostě nádhera.Hezký týden Marťula

      Vymazat
  3. Tak na druhý pokus jsem uhodla :o) Je moc moc krásná labut se povedla :o)Srdéčková dečka je také krásná a květinka kvete nádherně.Přeju krásný zbytek nedělního dne.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti
    Děkuji za komentík,potěší.
    Víkend jsem měla pracovní,ale až na to dusno to bylo bezva.Háčkování mě teď opravdu moc baví, a je pravda že jsi se trefila.Přeji hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...