středa 26. července 2017

ROHLÍKY Z DOMÁCÍ PEKÁRNY


INGREDIENCE:

250 ml mléka
lžičku cukru
1 lžičku soli
3lžíce oleje
1 celé vejce+žloutek
1/2 kostky droždí
500 g hladké mouky
DO TĚSTA JSEM SI PŘIDALA SLANÁ SLUNEČNICOVÁ SEMÍNKA 
(půl sáčku)
Na rohlíky jsem pár minutek před dopečením dala slabé plátky sýra LANDAMERU


Ten kdo si připravuje těsta v domácí pekárně......určitě má prostudovaný 

Postup přidávání surovin do pekárny

Krásně prohnětené a nakynuté těsto z domácí pekárny jsem vyndala na vál(už jsem jej nepropracovávala)....vál jsem mírně pomoučnila......těsto rozdělila cca 14-15 dílků(podle toho jak chcete rohlíky velké)Těsto se nelepí.Potom pomocí válečku vyválela placky ve tvaru elipsy a stáčela a stáčela až vytvořila rohlíky......dala na plech vyložený pečícím papírem...cípem dolů,aby se rohlíky neotevřely....nechala nakynout cca 30 minut......pak pomašlovala rozšlehaným vajíčkem a vložila do vyhřáté trouby na 200stupňů cca 10 minut.....pak snížila teplotu cca 170 stupňů a nechala dopéci....dvě minutky před vyndáním jsem na zlatavé rohlíky pokladla sýr,aby se roztekl.
                     
                                                      Takto dopadne rohlík,který se neotočí cípem dolů        

Tak dobrou chuť
Marťula




3 komentáře:

  1. Ty teda vypadají skvostně, zrovna k nakousnutí. A voní mi až sem.
    Hezký den! I když tady u nás je zatím mokrý, prší. Vláha je potřebná, jen aby jí zase nebylo moc. :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají skvěle!Děkuji za recept.Věra

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...