úterý 25. července 2017

NĚCO DOBRÉHO..............

CIABATTA
Ingredience:
vlažná voda 175 ml..... olivový olej 1 lžíce....... hladká mouka 250 g
sůl 1 lžička...... cukr 1/2 lžičky...... droždí 1/5 kostky
sušená rajčata 4 ks.... olivy 6 ks........ lístky bazalky 6 - 8 ks

Na uhnětení těsta jsem použila domácí pekárnu......po nakynutí jsem vytvořila 1 večku.....dala na plech s pečícím papírem a nechala ještě 20 min kynout.Troubu jsem vyhřála  na 200 stupňů....plech vložila do trouby......po deseti minutách jsem teplotu snížila na 180 stupňů.....asi dalších 10 min.

Nádherně voní olivami a rajčaty..........povedla se



a  na plátky ještě teplé ciabatty dáme.....

8 menších nebo 4 velká  rajčata nakrájená na kostičky... 1/3 šálku nakrájené bazalky.... 1/4 šálku parmazánu..... 2 stroužky česneku....1 lžíce balsamicového octa....... 1 lžička olivového oleje...... 1/4 čajové lžičky soli...... 1/4 čajové lžičky čerstvě mletého černého pepře





MALINOVO-OSTRUŽINOVÝ
DEZERT
s
LOTUS.......sušenkovou pomazánkou

Na dně skleničky jsou maliny....dále pak hnědý krém ze sušenek LOTUS(balíček sušenek,mléko) udělat ve smoothie mixéru krém.......další vrstvou je zakysaná smetana,želatina a malinová dřeň-smíchat.......pak celé maliny.......dále lotus krém a poslední vrstva šlehačka.
Dozdobeno ostružinami......právě zrají........a mátou.

Dáme vychladit do lednice.

Tak dobrou chuť
Marťula

18 komentářů:

  1. Ciabattu máme moc rádi, peču ji sice jinak, ale je to vynikající pečivo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      Mohu poprosit o tvůj recept....pokud není tajemstvím.....pekla jsem jí podruhé.
      pečivo je to opravdu velmi chutné,hlavně při grilování.
      Pokud prozradíš recept budu ráda
      rejnova.marta@seznam.cz
      Díky a měj se hezky

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Já se do domácího pečení chleba, vek, rohlíků a pdobných výrobků zaím nepustila (pokus z připravené směsi se nepočítá), ale láká mne to. A tvoje ciabata vypadá úžasně. Dezert taky (o krému z lotusek jsem ještě neslyšela).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém se dá koupit.....já měla sušenky doma,tak jsem si ho udělala po svém.
      Dezert byl moc dobrý....supr vychlazený.
      Hezké léto

      Vymazat
  3. Obojí vypadá velmi jedle:o)...určitě vyzkouším. Díky za tip. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marťulko,
    to jsem si u tebe náramně namlsala.. Parádně lákáš.Ciabattu ráda vyzkouším,ale jen musím bohužel bezlepkově.Tak uvidíme jak dopadne mně 😉..
    Krásný den ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marto, prostě kdo umí ten umí. Peču právě ciabattu podle Tvého receptu, protože když jsem ji dnes u Tebe uviděla, začaly se mi sbíhat sliny a řekla jsem si, že není nic jednoduššího, než jí prostě vyzkoušet. Pokud se nesní dřív, než jí vyfotím, tak se pochlubím s výsledkem. Krásný a den a díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...