pondělí 10. prosince 2012

♥♥Vánoční výměna♥♥

...aneb dáreček pod stromeček
Organizátorkou této výměny byla  JANIČKA.moc jí tímto děkuji.Bylo nás hodně a jsem zvědavá na všechny ty fotky tvoření ostatních.
Já jsem dnes poslala balíček KATCE-Katko čekej pošťáka.Zároveň jsem si vyzvedla balíček od HELENKY-ta nemá svůj web.Moc,moc jí děkuji za tak nádherné a precizně háčkované ozdůbky které mě budou na stromečku dělat parádu.

V takto nádherné sváteční krabičce mě přišel pro mě skvost.

No tak se podívejte
Jako první na mě juklo přáníčko.

Co mě dostalo je chrastítko v podobě rybičky pro ADÁMKA.
Moc za něj děkuji.

No není to nádhera-prasátko,bubínek,berlička a ostatní.

No a ještě sada hvězdiček.
Helenko moc děkuji.






5 komentářů:

  1. no pááni... háčkovaný bubínek jsem ještě nikdá neviděla, berličku též ne... je to fakt paráda!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,mám velikou radost,že se dárečky líbí.
    Přeji krásný předvánoční čas...Helča Z.


    OdpovědětVymazat
  3. Marti, dostala opravdu moc hezké dárky. je milé, jak Helenka myslela na Adámka. Je rozkošný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...