pátek 3. června 2011

Vzpomínka na kaktusy

Vlastnila jsem asi 15 opravdu velkých a 20menších kaktusů.Ty každým rokem nááádherně kvetly,ale po přestěhování jsem je uložila do sklepa,zabalila do novinového papíru.Sklep je ale vlhký a v zimě se do něj chodilo,(vchod je z venku) a tak na jaře bylo velké překvapení když jsem kaktusy začala vybalovat z novin,
byly takřka shnilé.Některé méně a některé no hrůza.A tak proto ta vzpomínka.Touto dobou již krásně kvetly.Možnost skladování jinou nemám,protože kaktusy potřebují být v chladnu.





                                 Tady jsou některé z těch kvetoucích,to už mě zbyly jen ty fotky.
                        

2 komentáře:

  1. Ahoj Marti, to je veliká škody, byly nádherné. Ale je pravda, že jsem tuto radu taky jednou vyzkoušela a neosvědčilo se mi to. Já je dávám do chladu, ale normálně zasazené v květináčích. Pro tento typ skladování asi musí být přesně dodržené podmínky typu vlhkost, teplota a to je nejspíš málokde.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, zjišťuju, že jsem u tebe už nebyla strašně dlouho. Vidím kolik tady máš novinek a krásných věcí. Já jsem teď v časové tísni, jako vlastně každý rok v tuto dobu, tak ten blog látám jak se dá. Budu si tě muset opět v klidu prohlídnout. Měj se moc pěkně, hezký víkend! Květa

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...