čtvrtek 9. května 2019

PROCHÁZKA PARKEM


CO NAPSAT.....snad jen, že to byla bezva procházka v našem oblíbeném parku........vždyť je od nás kousek.
Nikdy si nezapomenu vzít foťák......a tak se kochejte nádhernou přírodou tohoto parku.















Mějte se moc hezky
MARŤULA

8 komentářů:

  1. Marti díky za úžasnou procházku. Pěkně jsi to nafotila.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný park, ten bych také chtěla mít poblíž.
    Pěkné dny Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, kochám se nejen parkem, ale i Tvými krásnými fotkami. Hezká podívaná.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. V Průhonicích je nač koukat v každém ročním období, ale jaro je tam nejkrásnější. Už jsem tam dlouho nebyla ...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko,
    moc děkuji za nádhernou procházku.. je u Vás moc krásně. Moc krásné fotky.
    Posílám mnoho pozdravů a měj se moc krásně. Z🖤

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. V Průhonickém parku jsem nebyla ani nepamatuji...naposledy, když kvetly rododendrony před mnoha lety.Já jsem ve čt dopoledne omylem zapadla do zahrádky Faustova domu na výstavu skalniček, a jelikož jsem neměla fotoaparát, musíte mi věřit, že to byla hezká podívaná. Trvá do 24.5.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...