úterý 28. května 2019

ČAS PRO ZAHRADU

ZAHRADA dneska po ranním dešti......ZAHRADĚ věnuji spoustu času.....dokáži se odreagovat od běžných starostí a.......
NA této první fotce je květ rododendronu,ty jsou letos moc krásné a bohatě kvetou,však také mají vydatnou zálivku.

PIVOŇKY
TATO je první která rozkvetla.....kdysi jsem jí dostala,asi dvakrát přesazovala,ale oni to nemají rády.
LETOS bohatě kvete a nádherně voní.

TEĎ  o víkendu jsem byla na keramických trzích v KOSTELCI NAD ČERNÝMI LESY
a tyto krásné bylinkové zápichy jsem si tam zakoupila.......moc se mě líbí.
KOUSEK bylinkové zahrádky......bohužel nemám všechny pohromadě,ale nevadí....třeba za čas najdu nějaký nápad a vytvořit bylinkový koutek.

SNAŽILA jsem se osadit všechny květináčky,truhlíky....

LETOS zatím krásně zelený trávník,tak uvidíme jak dlouho vydrží.

TO se mě ale spí
ZÁKOUTÍ NAŠÍ ZAHRADY





MĚJTE SE
MARŤULA



6 komentářů:

  1. Radost pohledět na fotky ze zahrady!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná záhradka a krásne kvietky. Milujem pivonky, snáď tento rok konečne rozkvitne aj mne :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná zahrada!Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to moc pěkné. A po dešti je všechno takové krásně svěží...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marťulko,
    nádherně je u Vás. Té svěží zelené se letos také nemůžu nabažit. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...