neděle 19. května 2019

KVĚTY Z NAŠÍ ZAHRADY

To vše najdete u nás......stačí obejít zahradu.........rododendrony a azalky nádherně rozkvétají.....pivoňky samé poupě.....tulipány již dokvétají......hortenzie již také ukazují svoje budoucí květenství.
Levandule,na tu se obzvlášť těším.....hlavně nově vysazenou...u  chodníčku pod okny.... loni na podzim,na místo buxusů....doslova sežraných.TOTO OBDOBÍ MÁM NEJRADĚJI.....CO VY?










Přeji hezký večer
Marťula

7 komentářů:

  1. Marti, i já mám tohle období z celého roku snad nejraději :)
    Máte to nádherné!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to je nádherná podívaná, těch květů a těch barviček. Super.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezke obdobi, taky ho mam rada...nadherne vam to vse kvete :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásně rozkvetlou zahradu. A levanduli závidím :o) Já si zatím květinový záhonek pomalu zařizuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti zahrádka kvete, to je potom radost procházet se v podvečerním tichu a jenom se kochat. Hezký den přeje EvaLuna

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...