úterý 6. listopadu 2018

MÉĎA


Po dlouhé době jsem se odhodlala vzít do ruky zase háček

Nádherná ňuchňací dětská chlupatá příze,která se hodí na hračky,čepičky....dovedu si představit i deku(dětskou),
Použila jsem háček 4,5
Medvídek nemá popis....prostě jsem sedla a háčkovala i párala......někdo si přidává slabou přízi,aby byla vidět lépe řada...já jsem opravdu experimentovala....a hledala kam mám píchnou háčkem,ale docela to šlo.Snad se to medvídkovi trochu podobá.
Je opravdu heboučký.
medvědí nos a oči
Snad se bude líbit

Hezký den všem, a děkuji za milé komentáře pod příspěvky
Marťula

9 komentářů:

  1. Určitě, je to frajer!
    Marťulko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ten je úžasný! Moc se Ti povedl, je nádherný a ručitě potěší :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  3. Méďa, jak z hračkářství... Ba ne - lepší než z hračkářství, protože je originál.

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný! Taky se chystám na takového chlupáče. Uháčkovala jsem už dost medvídků, ale ne z takové příze.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Marťulko, ten si tedy jee.Je úžasný.Moc.se ti povedl Šikulko. Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...