úterý 20. listopadu 2018

ANDĚLÉ......A NĚCO NA ČTENÍ




ANDĚLÉ
V mém případě venkovní dekorace......příprava na adventní čas......letí to letí.

Už se také připravujete?





Moje okno v kuchyni už je naparáděno....tak nějak,jsem chtěla,sice dřív,ale proč ne.
Vždyť již příští týden v neděli  zapálíme první svíčku na adventním věnci.

ČTENÍ
Pro dlouhé zimní večery
knihy
VAŘÍME PODLE HERBÁŘE
od Kateřiny Winterové a Lindy Rybové

Tak trochu jsem si knihy prolistovala,někdy se již začetla......bohužel jsem neměla možnost sledovat všechny díly v TV a tak jsem se rozhodla, alespoň pro knižní podobu.....a udělala jsem dobře.
Je zde mnoho receptů a zajímavostí.
Třeba HERBÁŘ....léčivky.....tak jsem si trochu zavzpomínala na školní léta,kdy jsme se museli naučit nazpaměť cca 120 rostlin.

ČERTÍCI


Další moje oblíbené čtení





PŘEJI HEZKÝ A KLIDNÝ DEN 
MARŤULA

4 komentáře:

  1. Andílci jsou krásní, jsi šikovná. A moc se mi líbí domečky na okně :)
    Já už také pomalu začínám zdobit, zatím jen zimně, ale za pár dní přidám i něco vánočního. Moc se těším na výrobu adventního věnce.
    A chtěla jsem se zeptat, letos není vánoční výměna? Nebo jsem něco prošvihla? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super čtení a krásné okno!
    Zdravím z lehce pocukrované Moravské brány ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Marťulko, máš moc krásné okno!
    A andělů, těch nikdy není dost!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marťulko.. úžasný andělský chór 😇..
    A moc chválím knížky.. Herbáře mám také moc ráda a ty vrtulky vypadaji úžasně.
    Posílám mnoho pozdravů.Z🖤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...