pátek 30. listopadu 2018

ČERTI VE SKÁLE

Letí to letí......a opět po roce jsou tu čerti.....já vím, není ještě jejich den,ale u nás prostě dneska byli.
Nádherný prostor u našeho rybníka......SKÁLA....zde se pořádá hodně akcí......a mezi ně patří i právě čerti.
Chodím sem hodně ráda, a často na procházky s Maxíkem, a nebo s vnoučátky.....tak jako dnes
Náš dvouletý vnouček  se trochu bál,ale pak když zjistil, že je zde plno dětí....sledoval dění okolo....hlavně čertovskou šou.....přestal se bát a
nakonec se mu zde líbilo.Těšil se na buřtíka.







Také jsem trochu tvořila....ať již mé oblíbené perníkové stromečky....tak i balení dárků.
Zítra přijde na řadu adventní věnec aj....vždyť v neděli již rozsvítíme první svíčku.... říkám.....to,to letí

Mějte se hezky....klidný a pohodový víkend
MARŤULA


5 komentářů:

  1. Obdivuji, že máš co balit. Já ještě dárky vůbec nemám :-(.
    Perníkové stromečky jsou pěkné, taky jsem je kdysi dělala, ale to už je dávno, teď už "jedu" jen obyčejné perníčky.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu strašidelně!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musela být krásná akce. A věřím, že se líbilo nejen dětem :)
    Já ještě nebalím ani nepeču, ale příští víkend se na to vrhmu :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. No, vidím, že u vás to moc hezky propuklo! čerti jsou tedy jako v pravém pekle :o)
    A stromečky máš moc hezké, Marti!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, že všichni už balí dárky, jen já nemám ještě co balit :D
    Perníkové stromečky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...