neděle 25. června 2017

VYSOKÉ TATRY.......ŠTRBSKÉ PLESO


Výlet do TATER
Středa ráno........sraz na HLAVNÍM NÁDRAŽÍ V PRAZE.....s kým.....s MARIEKOU a její rodinou (má sestřenice)......odjezd vláčkem REGIOJET .......směr TATRANSKÁ ŠTRBA

Ani nevím, kdy jsem jela naposledy vlakem takovou dálku............to už je hodně let.Musím však říci,že cesta byla příjemná,pohodlná a docela rychle to utíkalo.....přesto,že jsme jeli......cca 6,5 hod
Jinak za sebe nechám mluvit fotky
Co k tomu říci...............NÁDHERNÁ PŘÍRODA............ZÁŽITEK............KRÁSNÉ POČASÍ

ŠTRBSKÉ PLESO
(CO SE O NĚM PÍŠE)
Je nejtypičtější morénové ledovcové jezero,pleso na jižní straně VYSOKÝCH TATER na SLOVENSKU.
Nachází se v místě,kde se spojuje FURKOTSKÁ a MLYNICKÁ DOLINA na konci hřebenu SOLISKA a je druhé největší na slovenské straně.Leží v nadmořské výšce 1346,6 m.Má rozlohu 19,67 ha, je 640 m dlouhé a 600 m široké.Dosahuje maximální hloubky 20 m.


Fotek mám hodně ......nikdy jsem v těchto místech nebyla.......jako holka si pamatuji,že jsem byla v NÍZKÝCH TATRÁCH........bylo to v zimě


Na ŠTRBSKÉ PLESO jsme jeli....ozubnicovou železnicí.....ZUBAČKOU ze ŠTRBY


Další fotky příště
Marťula


3 komentáře:

  1. Krásné fotky a zcela určitě krásné zážitky. Já tam byla už docela dost roků zpátky, ale už to bylo po revoluci.
    Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, máš nádherné fotky. Dovolená to musela být parádní, navštívili jste krásná místa. Sále dokola se kochám, fakt moc hezké.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Tatry jsou krásné. Byli jsme tam už před řadou let (ještě před těmi velkými polomy) a moc se nám tam líbilo. Tak jsem si aspoň oživila vzpomínky.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...