neděle 18. června 2017

ROZHLEDNA LÁDVÍ-VLKOVÁ


Rozhledna Ládví u Kamenice stojí na úpatí vrchu Vlková, asi 300 m od rozcestníku turistické značky ve vsi Ládeves a 100 m od vesnice Ládví.
Rozhledna je otevřena denně od 9 do 19 hodin....
Pozor!....schodiště není kryté a jeho stupně jsou děrované.......


Její celková výška je 45 metrů.K vyhlídkové plošině,nacházející se ve výšce 25,3metry nad zemí,vede celkem 150 schodů
Když se vám podaří vyšplhat nahoru tak jako mě......naskytne se vám neskutečně krásný pohled do krajiny......a ještě k tomu, místa které dobře znám......neboť tam někde v dáli jsem vyrůstala.
Mohu říci, že tam nahoře byl takový vítr,že se věž kývala.......to je něco pro mě......dojít nahoru......no,že jsou boky otevřené,to bych ještě dala,ale i schody diravé a vidíte pod sebe.......to bylo krušné.......koukala jsem v úrovni očí do krajiny a to mě hodně pomohlo.








Tady to je kde jsem bydlela
(místo v rohu)






Hezký den Marťula

7 komentářů:

  1. Tak to je krása! Co víc napsat!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, Marti, jsi mnohem odvážnější než já. Na vrchol rozhledny v Zadově jsem nedošla - ve chvíli, kdy se pode mnou objevily děravé schody, se mi udělalo zle a už jsem šupajdila dolů. Takže - jsi hrdinka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jste si vyšlápli. Krásné výhledy.
    Zdravím a pohodové léto přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marťulko,
    rozhledna je zajímavá a rozhled z ní parádní.. Také rádi lezeme do výšek, pohledy z nich jsou k nezaplacení... Krásný nový týden ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Marti,

    taky se tam chystáme... snad o prázdninách. Výhled je kouzelný.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhledna je krásná a jsou z ní opravdu hezké výhledy. Nedávno jsem byla na podobné na školním výletě s dětmi, taky měly nahnáno z děravých schodů, nahoru jim to ještě šlo, ale dolů jsme slézali snad půl hodiny, to byla sranda :-) (teda pro mně, pro ně asi moc ne :) :) :) ). Nakonec však všichni zdárně sešli dolů. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip na výlet. Z našeho jižního kraje Prahy to není daleko. Tak asi někdy k podzimu, až už nebude třeba tolik jezdit na chalupu...

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...