úterý 12. července 2016

Od nás ze zahrady


Tak jako slunečnice každým den......otáčí se za sluncem........tak já stále hlavou svou......obracím se za tebou

Česnek je již sklizen.....vypadá dobře a je bezva
Pepína jsou obsypána květy a vytváří se plody.
Rajčátek je dostatek......fíkovník.... prozatím jsem našla 3 plody.....poprvé .......snad vydrží.
Návštěva na zahradě

Čmeláci na levanduli
Levandulová kytička

Hezké a pohodové létní dny
přeje
Marťula


8 komentářů:

  1. Ahoj Marti.
    Úrodu máš opravdu parádní, a slunečnice ty já mám moc ráda. Jenže letos nikde kolem nás nejsou, smůla.
    Návštěvník je pěkně fotogenický. A levandulový košíček je parádní nápad.
    Měj se moc hezky, pa šikulko. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni
      Děkuji....slunečnice dávám každoročně kolem plotu,vždy zůstanou nějaká zrna od zimní krmě ptáčků.Mám je také moc ráda....a pokud je vidím na poli, no tak to je nádhera.
      Měj se Marťula

      Vymazat
  2. Ahoj Marti,
    ta levandulová kytička se ti moc povedla.
    Já už mám levanduli sklizenou a na keřících
    zůstalo jen něco pro včelky.
    Včera se u nás přehnala pořádná bouřka,
    tak máme na dlouho zalito.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Levandule mám letos opravdu hodně....tu tmavou nechávám většinou na okrasu nebo si uvážu kytičku.Tu s dlouhými stvoly používám na paličky atd....nebo suším.Je na nich hodně čmeláků.
      To je dobře že i u Vás zalilo,je to potřeba.U vás je všechno dříve,máte tam tepleji.
      Měj se Marťula

      Vymazat
  3. Marti, kytičky i úroda jsou suprové. Návštěvník je moc pěkný, podařilo se Ti ho hezky vyfotit.
    Levandulová kytička je nádherná.
    U nás dnes prší, no vody bylo potřeba.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani
      No návštěvník se málem utopil v jezírku.Na čumáčku měl klíště....je to vidět i na fotce.
      Je dobře že občas zaprší,vše tak lépe roste.
      U nás prší už druhý den a je pěkně chladno......no to počasí si s námi dělá co chce.
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  4. Marti, krása, krása. Levandulové kytičky jsi nádherně uvázala. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Moc zdravím a užívej si léta.Tvořím,tvořím a rozdávám....hlavně kolegyním co nemají možnost levanduli pěstovat.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...