pátek 15. července 2016

Ocenění pro můj web

Od koho přišlo? Došlo od ZDENIČKY
Je to moc milé a jsem tomu ráda,že je právě od ní.



A teď něco ke třem úkolům.

1-poděkovat tomu,kdo mi ocenění udělil
2-prozradit o sobě 7 ,,drbů"
3-ocenit blogy mnou vybrané

Chtěla bych touto cestou moc poděkovat Zdeničce,Jsem ráda,že můj web našla,sleduje ho a že mě zde vždy v komentářích čeká od ní psaníčko.

Co prozradím o sobě?
-jsem narozená ve znamení panny
-mé ruce musí pořád něco dělat.....nedokážu odpočívat
-jsem věrná své pracovní pozici.....o lidech narozených ve znamení panny se říká..... Často je  najdeme v pečovatelských pozicích,rádi pomáhají ostatním.Pracuji již 32 rokem v domově pro    seniory.
-mám ráda přírodu a toulání po památkách,
-jsem babičkou
-stojím nohama pevně na zemi
-občas se dokážu pěkně naštvat

Co se týká ocenění blogů mnou vybraných?
nejraději bych ocenila všechny tvořivé weby,ale nejde to.....tak alespoň tyto

 -CESTIČKY SEM A TAM-Vlasta

 -TO CO MĚ BAVÍ-BLANKA

 -VŠEDNODENNOSTI-Marcelka

 -VŠE CO MĚ BAVÍ-Maruška

Moc děkuji všem kteří zavítají na  můj web .......přeji krásný víkend Marťula

3 komentáře:

  1. Marti, krásné ocenění a ty si ho určitě zasloužíš. Moc ráda k Tobě chodím..měj krásné dny,,PS: Mimochodem moc hezký výběr blogů,některé jsem ještě neznala a tak jsem si je přidala. Je v nich velká spousta krásných inspirací..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ocenění si právem zasloužíš. Moc ráda k tobě nakukuji a ráda se inspiruji.
    Moc děkuji a přeji ti krásný zbytek víkendu, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji, nominace je zaručeně zasloužená!
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...