čtvrtek 25. srpna 2011

♥Tady jsou♥

Nasušená rajčata.
Nakrájená rajčata na kolečka vyskládáme do sušičky,posypeme trochou soli a cukru a necháme sušit.
usušená rajčata jsou pružná a zachovají barvu.

Nakládání do oleje: Usušená rajčata napěchujeme asi do 2/3 vymyté, dosucha vytřené sklenice. Dolijeme po okraj olivovým olejem a skleničku uzavřeme. Konzumujeme až po několika dnech po naložení, rajčata nasají olej. Skladovat je můžeme i několik měsíců. Takto připravená rajčata jsou velmi chutná. Lze je vylepšit a jejich chuť zvýraznit přidáním bylin a koření.

Já jsem přidala rozmarýn a česnek.Tak uvidíme.

2 komentáře:

  1. Marťulo a já jsem moc zvědavá,jak chutnají.Už je mám taky nasušená...vyzkoušela jsem pro začátek nasušit jenom kilo,protože nepředpokládám,že by je manžel ani Natálka jedli.Spíš počítám s tím,že snad přemluvím Táňu.V mém receptu se přidává sušený česnek a bazalka a taky feferonka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Blani
    No dá se tam dát různé koření asi dle chuti.Já to jedla u dcery a ta to přidala do salátu zel.rajčata okurka,paprika a ty suš.rajčata na kousky.Měla zvláštní zálivku a bylo to opravdu moc dobré.zeptám se jí na to.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...