pondělí 8. srpna 2011

♥♥♥Muzeum rekordů a kuriozit v Pelhřimově♥♥

Jeden z našich dalších výletů,vlastně návštěva muzea rekordů a kuriozit byla na zpáteční cestě domů z dovolené.
Také byla prohlídka města Pelhřimova a opět věž,ale výstup jsem tentokrát nechala jen na mém muži.
Tady je pár fotek z muzea rekordů a kuriozit,jinak stojí to za to kdo pojedete okolo se tam zajít podívat.

Zde jsem mohla přidat pár oček šále a mám z toho radost-to muselo dát práci.
Tady je nádherný věnec který pletly moc, moc šikovné ruce motalinek.Jsem ráda,že jsem ho viděla a mohla na něj sahnout.

Zde další supr věc-svetr,kabát nevím nepamatuji si název.Všiměte si  knoflíků na tomto svetru.Pletenina není vlna!!!Pouze jem bílé lemy.

Další  knoflíky a zap.špendlíky

Betlém v makovici a pomlázky(několikrát zvětšeno)

Vejce-drátované a malované


Zimní bunda a pyžamo

dalši foto




Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...