sobota 23. listopadu 2019

PROCHÁZKA SKANZENEM................

(DOČTETE SE)
Polabské národopisné muzeum je oficiální název nejstaršího českého skanzenu lidové architektury, který sídlí v středočeském Přerově nad Labem. Je jednou z expozic Polabského muzea v Poděbradech. Založil jej okolo roku 1900 majitel místního panství - rakouský arcivévoda Ludvík Salvátor Toskánský. 
Mám ráda prostředí skanzenů....a s vánoční tématikou obzvlášť
CO VY TAKÉ NAVŠTĚVUJETE TYTO MÍSTA?
Každý rok sleduji jejich webové stránky a nejen tyto....spadeno jsem měla na SKANZEN V KOUŘIMI,ale bohužel...termíny které nabízejí jsou pro mě pracovní....ách jo...no nedá se nic dělat,alespoň ten dnešní se vydařil.
Tak  na ukázku pár fotek.
No není to nádhera....matně si pamatuji,že cca před 10 léty jsme zde byli a zrovna zde procházeli čerti,Mikuláš a andělé




PŘEJI HEZKOU NEDĚLI
MARŤULA

6 komentářů:

  1. Marti, také mám ráda skanzeny, líbí se mi to prostředí i ta atmosféra starých časů. V tomto jsem nebyla, takže děkuji za prohlídku s Tebou.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji....no právě ta atmosféra....to já ráda.
      Hezký večer Marťula

      Vymazat
  2. Tak tady by se mi taky hodně líbilo. Takže moc díky za Tvoje fotky!
    Prima neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,bylo tam moc hezky....to já ráda,zavzpomínat....
      Hezký večer Marťula

      Vymazat
  3. Marti, v tomhle skanzenu jsem nebyla, takže díky za fotoprocházku. Jinak mám tyto expozice raději bez akcí - není tam tolik lidí a mám pocit, že si je líp užiju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k tomu, že je to takto brzy...lidiček ještě tolik nebylo....takže jsem se mohla kochat dosytosti.
      Hezký večer Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...