neděle 6. října 2019

S HÁČKEM V RUCE


Háčkování ze špagátků....i já vyzkoušela.Začala jsem taškou.....materiál Yarn Art RIBBON...bavlna +viskoza

Světlý košíček také z příze RIBBON.......Černobílý materiál příze SPAGITOLLI



HEZKÝ DEN 
MARŤULA


5 komentářů:

  1. Moc hezké. Ještě jsem z této špagátkové příze neháčkovala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, nádhera !!! Taška i košíčky jsou suprové. Ze špagátové příze jsem ještě neháčkovala. Děkuji za inspiraci, košíček jsem chtěla uháčkovat kamarádce z práce a přemýšlela z čeho háčkovat. Tak vyzkouším.
    Marti, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ještě jsem se chtěla zeptat kolik příze jsi asi spotřebovala na košíek.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko moc pěkné tvoření - taška připravená na dovolenou u moře - to je pro mě modro bílá kombinace :-))) měj krásné dny ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Marťulko,
    úžasné, úžasné.. moc se ti háčkování povedlo šikulko.
    Tu tašku budu asi také potřebovat 😊... můžu se pěkně prosím opičit ?? Posílám mnoho pozdravů a krásné podzimní dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...