neděle 14. července 2019

BLÁZNIVÉ POČASÍ.....

Tak to dneska opravdu je.....chvíli svítí sluníčko,pak se zatáhne,přijde mrak a prší.
Odpoledne je to již lepší....dnes je den  odpočinkový,ale to bych nebyla já, abych nevlezla na zahradu....a tu a tam něco neudělala.
Zavařila jsem 4 sklenice okurek,rozsadila kedlubny a zasela nově okurky.....já to tak dělám,vždy opět narostou a mají docela dost okurek....tedy podle počasí....tak uvidíme.
Sleduji stále růst melounů....snad uzrají.

 I letos jsem vyráběla paličky....ach ta vůně.
Levandule mám opravdu požehnaně....suším,ale také nechávám pro čmeláky a motýli.


Začínají rozkvétat slunečnice
Dýně Hokaido

Černooká Zuzana

Dnešní procházka okolo naše rybníka.....mé oblíbené místo a  i našeho MAXÍKA



SKÁLA....prostor pro pořádání akcí a zároveň si zde i soukromě můžete opéct buřty......



Po dešti

Náš  MAXÍK




Mějte  se a užívejte si léto 
MARŤULA

2 komentáře:

  1. Užíváš si zahrádky, to je vidět ! A dávám Ti za pravdu, že počasí je teď jako na houpačce. Ano,ano- nastává čas rozkvetlých slunečnic. A já letos nemám ani jednu :-(. Moc se mi líbí to ,,skalní místo" .
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Martulko,
    obdibuji tvou zahradu a hlavně plody..ten meloun je úžasný. Krásné léto ti přeji šikulko. Z💙

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...