pátek 28. prosince 2018

ODPOLEDNÍ PROCHÁZKA


Máme po vánocích....tak nějak to uteklo.
Víkend před štědrým dnem byl pro mě pracovní...ale,že skončím večer v neděli na pohotovosti s angínou...to jsem nečekala....tak nějak to rychle přišlo.
Nebyla jsem sama....bylo nás tam víc
Salát jsem dodělávala z posledních sil,ale byl dobrý......a pak už jsem se šla potit.....Na štědrý  den jsem sledovala v poloze ležmo pohádky,ale bylo líp.....a protože jsme jen dva,tak ohledně večeře bylo vše ok.
Druhý den se nás sešlo více a to už jsem v pohodě fungovala...šla jsem opravdu zavčas, antibiotika zabrala, teplota již nebyla...a tak byl druhý štědrý den....a to  s vnoučátky.....sice jsem nechtěla,aby něco nechytli....ale dobrý.

No, a protože jsem si nevzala neschopenku,tak jsem již po dvou nočních,ale již v pohodě.
Dnes u nás dopoledne bylo moc hezky....sluníčko svítilo a tak jsem si vzala foťák a šla na procházku okolo našeho rybníka.
Procházku jsem si užila a testovala nový fotoaparát.





PŘEJI HEZKÝ VÍKEND
MARŤULA

2 komentáře:

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...