sobota 29. prosince 2018

CHLEBA NA ŠPEJLI......navinutý na dřívku

A tady je recept:
420 g tmavé pšeničné chlebové mouky
1 lžička soli
300 ml vlažné vody
1/2 kostičky droždí a nebo 1 celé sušené
1 lžíce medu
olivy

Vše jsem nandala do pekárny a udělala těsto.....ten, kdo nemá, musí ručně....a necháme nakynout.

Troubu si předehřejeme na 200 stupňů.Z těsta vyválíme válečky dlouhé 25-30 cm-silné 1,5.....navineme na dřívko.....pečeme 20-30 min....podle trouby.

Hotové jsem potřela olivovým olejem s česnekem.Otáčením dřívka jdou dobře sesunout.....dřívka vlastní výroby jsem namočila do studené vody.
Dělala jsem tento recept poprvé....příště musím lépe motat.

Tak DOBROU CHUŤ

HEZKÝ VÍKEND 
MARŤULA



6 komentářů:

  1. Marti, ty vypadají skvěle! Mňam :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. MARTI, TO VYPADÁ ÚŽASNĚ..JEN KDE SEHNAT TAKOVÁ DŘÍVKA?MĚJ SE MOC KRÁSNĚ. INKA

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych si dala, vypadají fakt lákavě!
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá zajímavě. Mám tu zbytek žitné mouky, tak bych to mohla zkusit...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Martulko,
    chlebíky vypadají úžasně.. parádní nápad.Ke grilovačce jak stvořené. Moc děkuji a šťastný nový rok ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...