čtvrtek 23. listopadu 2017

JE HOTOVO.......

Tak jsem dokončila své dílo......

Dečku jsem háčkovala z Háčkovací příze Maxi MT č.0003 bílá

Průměr dečky je cca 60 cm,je dosti velká(spotřebu teď nemohu napsat,neboť jsem háčkovala ze zbytků).Každý cíp je doháčkovaný zvlášť.

Z této příze háčkuji ráda.....pokud chcete dečku menší, musíte si k ní najít odpovídající materiál.



Další motiv dečky jsem si vybrala v posledním čísle DEKORU,padla mě hned do oka, a tak jsem zakoupila další klubko stejné příze......tentokrát odstín HÁČKOVACÍ PŘÍZE MAXI Č.6194 SVĚTLE KRÉMOVÁ



IBIŠEK
tento ibišek má nádherný květ......sice moc nekvete....koupila jsem si ho na jaře,byl opravdu malý......roste dobře,ale až teď má jeden květ.
MÁTE NĚKDO TAKY TAKOVÝ?
JAK HO DONUTIT K ČASTĚJŠÍMU KVETENÍ?


mějte hezký den
MAR´TULA

20 komentářů:

  1. Velká krása, Marťulko! Popis na tu první mám, ale došlo mi, že bude velká (a ty si mi to potvrdila), tak nevím, jestli jí budu letos dělat.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      Jo,jo je opravdu velká......i já byla prřekvapená.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  2. Je opravdu krásná. Já už dečky neháčkovala, no ani nepamatuji. A přitom by se mi na vánoce hvězda tolik líbila. TAk snad na ty příští. Ibišek mi letos vůbec nekvetl, nevím zda jsem ho příliš neostříhala :o(.
    Marťulo, měj krásné dny s háčkem v ruce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Dečka je nádherná!!! Každý rok si říkám, že si takovou hvězdu uháčkuji, ale skutek utek. Ale ještě bych to stihla! Musím se poohlédnout po nějakém popisu.
    Ibišky už nepěstuji, takže poradit nemohu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, dečka je nádherná !!! Letos už si takovou asi uháčkovat nestihnu, snad příští rok.
    Ibišek má fantastický květ. Já mám ibišky dva a zatím kvetou každou chvilku. Přes léto je mám pod pergolou a v zimě se snažím, aby měly dostatek světla a přiměřenou zálivku.
    Podle foteček vidím ,že ten tvůj má světla dost, tak jedině zkusit přesadit. Jinak nevím.
    Marti, měj se krásně a těším se na další dečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Tento druh kvete opravdu málo....tak uvidíme......budu ho dopovat hnojivem a uvidím.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  5. Marti, ta dečka je opravdu nádherná, dokonalá, úplně vánoční.Moc se mi líbí. Jsi šikulka. Omlouvám se, že jsem zapomněla vyfotit výrobek , co jsem posílala Zuzce. Psala jsem jí, aby ho zkusila vyfotit a poslala fotku za mě, tak uvidíme. Měj se moc krásně a přeji další krásné tvoření. Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Dečka je krásná a jako hvězda parádní vánoční dekorace.Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, dečka je opravdu krásná, sněhová vločka. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti, musím to napsat "slintám u monitoru", to je nádhera, umělecké dílo a v také minulém příspěvku ozdobičky, překrásná dílka. Já umím tak akorát krátky a dlouhý sloupek, no zvládnu tak nákrčník a něco hrubšího, ale toto jemné háčkování je kouzelné, ani to nezkouším. Přeji hezké vánoční háčkování.
    Alena Kř.

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Martičko, nádherné, můžu se zeptat odkud máte koupený vzorek, já koupila Decor a dala za úkol mamince háčkovat, ikdyž podle nákresu bych svedla, ale ta Vaše je daleko hezčí, jste velmi šikovná Ifka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Napište mě na rejnova.marta@seznam.cz a já odešlu vzorek.
      Hezký den Marťula

      Vymazat
  10. Moc pěkné dečky! Sotva zruším několikaleté předplatné Dekoru už zjišťuju, že si ho půjdu koupit na stánek... To jsem celá já :-)
    Zdravím a přeju krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  11. Jo,jo to je tak.....já jsem s ním spokojená.Děkuji a hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...