pátek 17. listopadu 2017

HÁČKOVANÁ...........

Přeji hezký sváteční večer....
Tak jsem pro změnu vzala háček do ruky a pustila se do dečky......a jak jinak v barvě bílé....ještě kousek a bude hotovo.......
Na PINTERESTU je tolik nápadů...... a tak jsem si vybrala dečku ve tvaru hvězdy......ale ještě vydržte...motiv a dečku určitě představím.

......a také si k tomu pěkně svítím........
a co vy?


.....pomalu a jistě vyndavám adventní dekorace a přemýšlím,jaký si letos udělám 
ADVENTNÍ VĚNEC


PŘEJI HEZKÝ VÍKEND
MARŤULA

5 komentářů:

  1. Svítím, ale neháčkuji (já už háček neměla v ruce snad dvacet let). Ale mám nachystaný chleba - jen strčit do trouby. Je to moje chlebová premiéra, tak jsem zvědavá... (bude-li výsledek jedlý a koukatelný, tak ho taky na blogu představím ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla v plánu uháčkovat si dečku ve tvaru hvězdy, ale nevím, zda na to letos dojde.Na čas adventu se těším, takže už pomalu,ale jistě začnu vytahovat postupně zdobení.
    Těším se foto Tvé dečky!
    Klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marto, ty jsi tak, ale tak šikovná! A já žasnu, kde bereš na ty svoje krásné výtvory čas. Fakt. Já mám rozešitou výšivku na adventní stůl už 10 měsíců ve stole a ne a ne se k ní dostat a dokončit ji. Tak se budu muset nad sebou zamyslet. Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti,
    i já se připravuji k háčkování hvězdy pod adventní věnec na stůl.Jen jsem si zatím navybrala.. Doufám,že ji stihnu😉..A čas adventní mám moc ráda,jen to nějak rychle utíká.Krasny nový týden ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,

    nádherné háčkování a moc se mně líbí velký vánoční skřítek ,smím se zeptat, odkud máte střih ?
    Hezké listopadové dny . J.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...