čtvrtek 5. října 2017

ZE ZAHRADY


                                                                                 SKLIZEŇ.... PEPINA

NASUŠENÉ KŘÍŽALKY
Z NAŠICH JABLÍČEK


 KIWI
Letos plodí poprvé......plody jsou menší......jí se celé......a musím říci 
CHUŤ JE VINIKAJÍCÍ

KEDLUBNY
asi si řeknete proč sem dává kedlubny..........ale to byl zbytek sadby ponechaný na záhonku.......nebylo místo kam je dát........i když rostlinky byly pohromadě.... tak si ROSTLY A ROSTLY.......našly si místo a jsou z nich dobré a velké kedlubny.

LISTOPADKY
co děláte s odkvetlými LISTOPADKAMI.....dáváte je do záhonu?






Pomalu a jistě čistíme zahradu
Dnes je ale u nás uplakaný den a zhatil my mé plány........pokračovat v práci na zahradě,ale nevadí.


Každý den se chodím dívat na odkvetlé květy hortenzií a zdají se mě být čím dál krásněji vybarvené.....jo podzim kouzlí.

TAK MĚJTE HEZKÝ DEN
MARŤULA



9 komentářů:

  1. Marti, já si lámu hlavnu nad tím, co je to za plody na té první fotce??
    Zahrádka vás hezky odměnila, hlavně ořechy se budou za chvilku hodit na vánoční cukroví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo oříšky se suší a budou na cukroví.
      Tady odkaz......http://www.pepinogold.cz/
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  2. Marti,
    pepino znám,ale takové množství se nám tedy ještě neurodilo- je to z několika keříčků?
    Poraď jakou na to máš metodu, že se Ti urodilotakové množství.

    Děkuji

    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      je to asi ze šesti keříků,ale už jsme jich plno snědli.Mám je v truhlících po dvou a hodně je během růstu hnojím.....a hlavně chtějí hodně zalévat.Kupuji si každoročně nové rostlinky
      http://www.pepinogold.cz/
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Pěkná úroda. Já zatím sušila křížaly, protože jablka byly to jediné, co se letos na zahradě na chalupě trochu urodilo. A pár skleniček povidel z aronie jsem udělala (ale ta roste u cesty, ne na zahradě)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den, Marti,
    to je opravdu paráda! :) U nás letos ničeho moc není, téměř všechno na jaře pomrzlo... na stromech ani jablíčko, ani oříšek... snad příští rok bude bohatší úroda...
    O tom kiwi už jsem někde četla... krásně na jaře kvete... mohu se zeptat, jaké velikosti keř dorůstá? Děkuji.
    Krásné říjnové dny přeji, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, úrodu máš parádní. O kiwi už jsem taky přemýšlela, asi si ho na jaře pořídím.
    Ořechy letos nejsou, pomrzly.
    Listopadky dávám do záhonu a zazimuji, ale bohužel mi po zimě zůstal jen jeden keříček.
    Letos ho musím více zakrýt.
    Marti, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti,
    parádně se ti zahrádka odměnila za tvoji starostlivost. Poprvé jsem zkusila Pepíno, ale bohužel nic..Ale já se nedám a příští rok zkusím znova😉..
    Měj se moc krásně.Z❤🍁🍁

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, parádní úrodička. Kiwi vypadá moc dobře a určitě i tak chutná. A hortenzie jsou stále nádherné.
    Přeji krásné podzimní dny. D.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...