úterý 17. října 2017

NA PROCHÁZCE........PODZIMNÍ KYTICE

Podzimní procházka okolo našeho rybníka........chodím sem často.......jak jinak, než na procházku s Maxíkem......a občas i s foťákem.
Je tu moc hezky......a tak musím využít opožděné babí léto a dva dny volna.


Na vytvoření  růžiček je potřeba hodně javorových listů.
Takže,šup na procházku.
Přiznám se,že jsem růžičky dělala poprvé.
Nápad vytvořit si růžičky z listí přišel, až když jsem z vycházky přišla domů......a tak jsem se tam po hodině pro ně vrátila.





Jak začít......list překládám rubem dovnitř.......pak z jedné strany pomalu motám ruličku.
Postupně přidávám další přeložené listy a tvaruji kolem dokola,ale to si musí každý vyzkoušet.
Vždy musí zůstat stopka listu dole........tam si to pevně přidržuji.....po vytvoření růžičky.......vše společně směrem od květu dolů po stopce omotávám slabým drátkem



Přeji hezké podzimní dny
MARŤULA

12 komentářů:

  1. Procházky v těchto dnes jsou moc příjemné. Krásné fotky a Marti, užívej opravdu posledních teplých dní.

    OdpovědětVymazat
  2. Javorové listy, které hrají všemi barvami miluju. A tvoje růžičky z nich vypadají super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      no pár jsem jich vyhodila než jsem přišla jak je udělat.

      Vymazat
  3. Ahoj Marti,
    ten váš rybník ti závidím 😉. Nádherné procházky máš.Moc krásné fotky.
    A růžičky máš moc pěkné. Také se na ně chystám, tříprsťák už mění barvu.
    Marťulko přeji ti krásné,snad ještě chvíli sluníčkové dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni.......i já tobě....hezký podzim
      Marťula

      Vymazat
  4. Krásné podzimní fotky. Růžičky si taky dělám už po několik roků. Ale letos je ještě nemám a to jsem v neděli se krásně zbarveným listím podél řeky brouzdala. Musím to napravit.
    Hezké dny! Snad jich ještě několik bude!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      I já se pro listí vrátila.
      Krásný podzim Marťula

      Vymazat
  5. Prohlížím zpětně, věnec z hotrenzie je krásný, doufám, že někdy budu mít tolik květů na věnec. Úroda parádní, pepinu neznám. Růžičky z listů jsem dělávala když jsem chodila pěšky do školky :o), cestou nasbírala a pak.... díky za připomenutí. Přeji hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Na malý věneček jich není velká spotřeba......je to jen pár kvítků.
      Hezký podzim Marťula

      Vymazat
  6. Krásný podzimní příspěvek. Krásné fotky, pěkné podzimní tvoření... Prostě perfekt :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...