pátek 13. ledna 2017

TAK TROCHU HRÁTKY S JEHLICEMI.......a.......NAŠE ZVÍŘÁTKA


Po delší době jsem se spřátelila s jehlicemi.
Vlnu mám již koupenou delší dobu.....znáte to,tak nějak mě padla do oka.....a už byla má.
Abych to upřesnila tak jí mám cca od září.......ale tak nějak nebyl čas a ani chuť.No, a až tento týden jsem si řekla už MUSÍŠ.
Začalo to asi tak......skolila mě pěkná chřipka......pár dní jsem se potila a vydržela opravdu ležet......mezi tím jsem si odskočila do práce a pak opět vlezla do postele,abych se tak nějak vykurýrovala.......ale jak trochu otrne ležet se nechce......to možná znáte.
Takže jsem si vše vzala do postele a začala...............................

 Odstín na denním světle je úplně jiný.
ELIAN CREATIV
Plete se na jehlicích 
6 1/2-7
Plete se z ní moc hezky a rychle to přibývá a také i ubývá........a tak nevím,ale bude potřeba  přikoupit.







Společníka mě dělá MAXÍK.



a kocour MATES


Přeji všem krásný víkend
Marťula

                 

4 komentáře:

  1. Společníci jsou kouzelní a pletky krásné!!! Kéž by mi to také šlo tak rychle :) Přeji krásný víkend! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. jejda, tu stejnou vlnu jsem dostala od Ježíška a ještě v jednom barevném vydaření. (viz můj blog). Na vestu ve vel. 44-46 pala 4 klubka na chlup přesně. At se daří v pletení a brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, společnost ti při pletení dělají krásní chlupáčci!
    Ať se dílko vydaří! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti,
    přeji ti brzké uzdravení.. Ve společnosti takových miláčků to půjde určitě rychle.
    Pletení už teď vypadá náramně. Ta barvička je moc hezká.
    Krásný víkend ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...