středa 19. října 2016

HRAČKY


S ČÍM JSME SI HRÁLI MY...........staré hračky.......medvídek z roku asi tak 1960(mého manžela)
Potřebuje asi nové oblečení......
Kočička je po našich dcerách..........má hrací strojek.......je jí něco přes třicet.
Původně jsem chtěla vyndat hrací strojek a udělat novou......nebylo by to však ono.....a bylo mě řečeno ne.
Strojek jsem tedy vyndala.....kočičku vyprala,poopravila,pozašívala.....opět zašila strojek a bude sloužit dál.........má totiž krásnou melodii.

No a tady mé tvoření TILDÁCKÉ.........dnes není problém na internetových stránkách nalézt nejen inspiraci,návody,ale hlavně střihy.......a pak mít jen trpělivost a pustit se do šití......háčkování a pletení.
Méně však naleznete pletené nebo háčkované hračky........jejich popisy jsou většinou zpoplatněné.
A tak jsem se pustila ........viz obrázek

Pokud  chcete nějaké střihy na TILDA ŠITÍ(klikněte)

Hezký den všem Marťula

4 komentáře:

  1. Staré hračky mají své kouzlo, ráda na ně vzpomínám...Hezké dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti,
    staré hračky jsou nádherné už svým stářím. Je to paráda, že je máš tak pěkně zachovalé.. Šité Tildy mne moc lákají. Koupila jsem si knížku Tilda a dům hraček s postupy... tak to snad zvládnu...
    Měj se moc hezky, paa Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. I když si myslím, že šít umím, do Tildy jsem se nepustila :-) Možná časem. Ty pletené oblečky by mě bavily :-) Hezký podvečer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám svého starého medvídka, dokonce i jednoho po mojí mamce :o). A Tilda hračky ušité máš moc hezké, na skřítka se chystám už několikáté předvánoční dny, no stále není :o)
    Přeji krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...