úterý 10. března 2015

Pletená ošatka s hvězdicovým dnem



Jak jsem již psala...,,PLETENÍM Z PAPÍRU" jsem se zabývala cca 2.roky intenzivně.Vytvořila jsem toho mnoho, a mám ještě své druhé stánky o pletení z papíru,ale na ty již dlouho nevkládám a tak jsem se rozhodla,že něco z nich sem postupně přesunu a tam ty zruším.
Tady je první příspěvek.
Pletla jsem z předem namořených ruliček různých odstínů.Někdy z toho co zbylo.
Nebojte, není to složité!


                                           Hezký sluníčkový den
                                                 Marťula

HVĚZDICOVÉ DNO

Začínáme na počet ruliček 16,které dle obrázku č.1 dáme přes sebe.Pak dle obr.č2 vezmeme první ruličku z první vrstvy a první z druhé vrstvy,dáme je k sobě a pleteme.Ruličky začátečníci si mohou pomoci rozdělit všechny  kolem dokola a vytvořit dvojce ruliček ,přichytit si je třeba kolíčky a pak plést.Vznikne kolo,které začneme oplétat opletkem dvěma.Já pletu hned bez rozdělení a to dle obrázků. Můžete použít formu viz obr.7 a plést podle ní.
dno.jpg
dno 1.jpg
dno 2.jpg
dno 3.jpg
dno 4.jpg
dno 5.jpg
dno 6.jpg
dno 7.jpg
dno 8.jpg
dno 11.jpg
dno 10.jpg
dno 12.jpg





2 komentáře:

  1. Marti, to je úžasný, tohle já nikdy neuměla. Navíc nádherně namořené barvičky. Krásné..Vůbec bych nepoznala, že je z papíru. krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...