neděle 29. března 2015

Kdo si hraje nezlobí

Tak jak se vám dnes vstávalo,a co říkáte na změnu času?

Včera jsem si koupila kvítí do truhlíku na kuchyň.okno.měla jsem představu petrklíčů,ale jeden kus za 65.kč....no to ne.Je pravda že byly bohatě kvetoucí,ale udělala jsem změnu a koupila mé oblíbené hyacinty,sedmikrásky a ta žlutá květinka,abych pravdu řekla nevím jak se jmenuje.

Po tácu stékají kapky deště....není to vada natření....zapomněla jsem ho venku.

Je jako živá

Od pátku jsem pracovala na úpravě verandy.Smontovala tři skříňky,včera ještě natřela upravený věšák který měl původně zrcadlo.
Koupila černou tabulovou barvu a natřela různé plechovky,rám obrázku.......no prostě co se dalo.Já a štětec....pak nevím kdy přestat.
Maxík tak má svou novou dózu na dobrůtky,však taky koukal kam mu je přendavám.
Udělala jsem si pár obrázků pro radost.
Natřela jsem i dvě skleničky od svíček a svítící vánoční plechovku.
Nedávno koupený Ibišek bílý.
No to je vánoční plechovka....sice nejsou vidět ty domečky,ale okénka zůstala.
Toto je dýnko na tvoření,pletení z pedigu.Těmi otvory pro pedig jsem provlékla bílou bavlnu.
Na vše jde psát křídou,barva je matná a dobře drží.
Motivy k vytištění najdete zde
Rámečky u nás mají za dvacku.
Obchůdek vše za deset,dvacet.

Hezké vykročení do nového týdne
Marťula





Žádné komentáře:

Okomentovat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...