neděle 5. října 2014

Podzimní výměna

                         Konec přihlášek do podzimní výměny
                         Snad to bude vše ok,zbytek emailů jsem poslala.
                             



8 komentářů:

  1. Fuj - já už se lekla, že jdu pozdě .... prosím, mohu se ještě přihlásit do výměny? Můj email je ivetahanova@email.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,mohu se prosím také ještě přihlásit, jen nevím o co jde, byla jsem opět v nemocnici, na dovolené ve Francii a až dnes po více jak týdnu otevřela blogy. Dej mi vědět ,prosím. Díky Marcela Jdu hledat ,jaké je téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko
      Četla jsem na tvém webu že máš nějaký zdr.problém.Doufám,že je již vše vpořádku.Do výměny tě přihlašuji.Jde o podzimní výměnu viz mé stránky...příspěvek pod tímto
      Hezký víkend Marťula

      Vymazat
    2. Prosím Marcelko napiš mě email!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. Marti moc díky, problém trvá, ale výměnu si nemohu nechat ujít a hlavně potřebuji i myslet na něco jiného! Můj mail je macekie@email.cz Těším se , pro koho budu tvořit! Marcela

      Vymazat
  3. už jsem se našla a email poslala)))omlouvám se)))

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...