pátek 24. října 2014

Háčkovaný obal


K tomu tvoření mě tak trochu přivedla HELENKA ta na svém webu má  krásný háčkovaný košíček ozdobený látkovými kytičkami.
A tak jsem otevřela šuplík se zásobami vln a vyndala takovou lesklou šedou bavlnu z dob dávných a vzala do ruky háček a počala tvořit.
Háčkováno z polosloupků.
No,ale měla jsem háčkovat dvojitě a menším háčkem,to pro to, aby to tvarově lépe drželo.No nevadí,přece jenom jsem to dodělala a naškrobila,nasadila na nádobu a nechala uschnout.Celkem dobře to drží tvar.Může to být ozdobný obal na květník,ale já si z toho udělala zásobník na svíčky.Uháčkovala ozdoby,domečky a hvězdu.Aplikace našila.Tak a je hotovo.
Domečky jsem si i naaranžovala na skleničku,tyto jsou od nutely,ale mám jich i mnoho od svíček.Tak budu dále něco vytvářet.Dnes jsem si byla pro opravený fotoaparát,tak snad fotky budou již lepší.Z domečků by jsem si chtěla uháčkovat řetěz spolu s oblíbenými hvězdičkami.Tak uvidím jak to bude vypadat.Zakoupila jsem si na ně sněhurku bílou a dva odstíny červené.Již po dva roky jsem vánoční stromeček měla nazdoben právě háčkovanými ozdobami.Ty jsem dostala ve vánoční výměně,jsou opravdu moc hezky háčkované a já si je oblíbila.
Popis je jednoduchý,pokud budete mít zájem vložím.
Hezký víkend 
Marťula

4 komentáře:

  1. Jé, ty už taky myslíš na vánoce.-))

    OdpovědětVymazat
  2. Marťulko, páni, parádní kousky! Obal je suprový a ty domečky, to je skvělý nápad!
    Taky jsem se mrkla na výměnu, samé krásné kousky. Snad už i já pošlu brzo fotky :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc hezky jsi košíčky vyšperkovala. :-) Na tom květníku to taky vypadá hezky. A díky za připomenutí domečků. Ty loňské jsem všechny rozdala, musím naháčkovat nové. ;-) Pěkné podzimní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ten obal je nádherný! Už také budu muset začít vyrábět věci na Vánoce. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...