pondělí 1. září 2014

Září

A máme září

Když se vrátím do měsíce srpna.........tak zde jsem se zúčastnila ,,Zelené výměny"u Světlušky
To co jsem dostala mě velice potěšilo.......podle fotky je vidět co to je.Jsou to KAKTUSY. A kdo mě je poslal? Jana
Ještě před zhruba čtyřmi roky jsem i já měla docela slušnou sbírku kaktusů,ale pak jsem o ně přišla.
Tak teď je zase mám,a Janě ještě jednou moc děkuji.

Zase jsem se dala trochu do šití.
Samozřejmě bude mít zajoch i nějaký ten obleček.

Končetiny jsou pohyblivé.
 Andělka .......... já jí nazvala vánoční. I ona bude ještě přioděna a upravena.Jsou to polotovary.Určitě později ukážu.
Háčkované hvězdičky s ozdobnými knoflíčky našité na šatech.



Hezký večer všem Marťula


6 komentářů:

  1. Marti, moc pěkná andělka i zajda. A gratuluji k obnovené sbírce kaktusů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, koukám, že výměna proběhla parádně. A tvoje šití, to je nádhera!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ten zajoch je náádhernýýý.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti ty si krásně hraješ,no určitě nezlobíš.Dostala jsi krásnou výměnu,jsem zvědavá až pokvetou kaktůsky.Měj krásný týden.Miluš

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, z kaktusů máš určitě radost, jsou roztomilé! A tvé šití nádherné, jak zajoch, tak andělka vypadají nádherně! Užij si krásný a pohodový týden:-)

    OdpovědětVymazat