středa 6. srpna 2014

Bobík-puf a nové polštářky

Pletený PUF.....bobek,podsedák.
Spotřeba cca 2 nastříhané na proužky deky o vel.130x160cm.Barva je bílá
Pletený na jehlicích vel.10(dřevěných) stále hladce
Upleta jsem obdélník(nohavici)po straně zháčkovala k sobě.
Postup je jiný než je běžně popisován na různých webech. Prostředky jsem doháčkovávala.


Žebra vzoru by totiž měly být podélně,ale já jsem je chtěla takto.
Vnitřek je vyplněn .Staré napínací prostěradlo bílé barvy ,které jsem rozložila v pufu a plnila jsem všemi nepotřebnými hadry a dva staré polštáře. Tvarovala,tvarovala,seděla až jsem dotvarovala a opět uzavřela doháčkováním kruhu.Stažené to mělo velikou díru,okraj byl docela dost pevný.
výška je cca 35 cm a obvod 155 cm

Přeji hezký večer Marťula

4 komentáře:

  1. Je parádní:-) Asi bych taky mohla nějaký zkusit, jen u té bílé bych měla obavy:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, moooc krasne aj puf-muf :) aj vankusiky... pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou tedy parádní kousky - jak puf, taky ty polštáře. Krása!
    Hezký den Marti, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky!Super návod na pufík,snad zbude čas a zkusím oprášit jehlice.Moc se mi líbí!
    Pohodové dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...