úterý 2. října 2012

Další motání

Tak jsem se rozhodla v pokračování uháčkování dalšího zvířete.Včera jsem nakoupila vlny potřebných barev a dnes začala.
Možná že si s nimi Adámek až bude větší u babičky a dědy bude hrát.
Výhodou je dobrá údržba a snad i to, že se z toho nedá nic (odloupnout čí spolknout).Vše se znažím uháčkovat.
Odstíny jsem vybírala  podle inspirace, a hlavně zrovna co v obchodě měli.
Zapoměla jsem však na jednu důležitou věc, a to výplň-vatelín.No nevadí uháčkuji díly, a dokoupím.



Tentokrát jsem použila přízy značky Dora  která se dováží.S touto přízí mám také dobré zkušenosti.
Je sice dražší cca 45kc,ale nechlupatí.Odstíny jsou skvělé.Návin na 100g cca 250m.jehlice 3-3,5
No a pak jsem si vybrala z trochu  těch levnějších, a to odstín šedé a bílé Linda  tato je také v mnoha odstínech.(klikněte na jméno vlny a dozvíte se víc)


Košíček plný čtverečků na přehoz.
Košíček je pletený z papírových ruliček z dřívější doby a je dobrým pomocníkem.Této technice jsem se věnovala skoro dva roky.
Teď občas něco upletu většinou na zakázku.

No a jedna novinka:
Rozhodla jsem se vkládat postupně nějaké inspirace zatím tedy hlavně technika háčkování a šití.
Tak a zde je ta první.Dečka(její průměr jak uvádí popis je 33cm).materiál Příze Anchor Aida 15.je to bavlna v délce 310m na 50g a háčkuje se háčkem č.1,25-1,5)

Začíná se na 7řet.ok uzavřením 1pevným okem do kroužku.Háčkujeme v kruhových řadách dle popisu a vždy uzavíráme pevným okem.
Kdo potřebuje zde odkaz na přízi ANCHOR AIDA

Tak pokud se vám tato dečka líbí můžete začít.Popis(obrázkový)je srozumitelný.

Hezké dny přeje



5 komentářů:

  1. Nádhera-ty jsi tak šikovná,škoda,že mě to moc nejde-aspoň se můžu ale kochat:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zvíře, gratuluji:-), návod na jedno zvířátko mám už 3 měsíce a ještě jsem se k tomu nedostala:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to je výborný nápad, takové recenze přízí, to se může opravdu hodit, není nad zkušenost!
    Moc se mi líbí tvé mátové čtverečky a Adámek, to je jasné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti!!!
    Tak Doru já vůbec neznám.A určitě budu ráda jak za návody,tak i za informace o klubíčkách.A jsem moc zvědavá na to nové zvířátko!!!!
    Marti,doufám,že už je ti alespoň trošičku líp!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zvířátko a dečka ách kdyby bylo více času,díky za návod.Radka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...