středa 24. října 2012

Slaďoučký polštáček

Příze NINA-bohužel jsem nenašla výrobce.Na etiketě není.(zahraniční?)
Neodolala jsem a včera jsem si koupila tyto čtyři slaďounké barvičky-modrá,růžová,zelenkavá a bílá.
Vybrala jsem si tento vzoreček protože čtverečků už bylo dost.
Háčkuji se hezky a není složitý.
Popis
Základní vzorek nad 13 řet.oky.Takže uháčkujeme 13řet.ok+3na otočení jako první dl.sloupek,dále dva dl.sloupky-to máme tři.Pak 3 řet.oka vynechat,do 4řet.oka 8dl.sloupků,3řet.oka vynechat a pak do posledních 3ok uháčkujemedl.sloupky+1řet.oko, otočíme a pokračujeme z rubu.Nad dlouhými sloupky háčkujeme 3kr sloupky,pak 3řet oka,dále vpíchneme do 4oka vějířku a uháčkujeme kr.sloupek,pak 2řet.oka,potom do 5oka vějířku uháčkujeme opět kr.sloupek,potě zase 3řet.oka.No a dále nad dl.sloupky háčkujeme kr.sloupky.Otočíme na líc a háčkujeme od 1.řady.

Dohled nad správně háčkovanými očky mě dělá má oblíbená medvědice.


Mějte se hezky Marťula

10 komentářů:

  1. Ahoj Marti!!!
    Jsou to moc příjemné pastelové barvičky,takže se ani nedivím,že jsi neodolala.Polštářek bude příjemný.Píšeš,že čtverečků už bylo dost...přehoz je hotový,nebo sis prostě jenom potřebovala od čtverečkování odpočinout?
    No a malý je zlatíčko!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      No padly mě hned do oka.Né čtverečkuji stále,právě dnes mě přišel balík s přízí.Mezi tím vždy něco musím dělat jiného.Tento vzorek mě zaujal a nevěděla jsem na co ho použít.Povlaků na polštářky může být na výměnu více tak proto.
      Z Adámka mám radost.Vždy se těším na jeho návštěvu.V listopadu 4ho mu budou 3měsíce.Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  2. Příze má nádhernou barvičku a moc krásně z ní tvoříš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahij Míšo
      Děkuji a budu se snažit,aby byl co nejdříve hotov.

      Vymazat
  3. Marti, zvolila jsi krásné barvičky i vzoreček. Já jsem se o háčkování tohoto vzorku pokoušela podle předlohy na nějakém blogu, ale vyšlo mi z toho úplně něco jiného. Hned jdu vyzkoušet tvůj popis a už se moc těším na háčkování. Dík Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vlasti
      Jo vyzkoušej a napiš jak ti to jde.Snad je popis srozumitelný.Děkuji Marťula

      Vymazat
  4. Marti, příze má opravdu krásné barvičky a tenhle vzorek bude na polštářku nádherný! A Adámek je naprosto zlaťoučkej, moc mu to sluší...a už fakt skoro čtvrtočák? Páni, to snad ani není možný, jak to utíká, vždyť jsi tu teď nedávno psala, že se narodil:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, Marťulko,
    Váš web jsem objevila teprve před pár dny a v mnohém jste mě již stihla inspirovat.
    Máte to tu moc příjemné.
    Ať se Vám dobře daří! Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti zvolila jsi si opravdu nádherné barvičky :o) a malinkatý vnouček je krásný brouček :o) Přeju krásné dny .Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Marťulko, tohle vypadá tedy opravdu moc pěkně. Máš pravdu, nádherné barvičky!
    A tvůj šitý stromeček, ten je úchvatný!
    Pohodový podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...