pondělí 24. září 2012

Čepička

Tak jsem odložila na chvíli háček, a dala se do upletení čepičky Adámkovi.
Vlna je Elian Betty.Je ale již z dřívějších dob mého pletení.Ponejvíce jsem pletla z této značky Elian.Vlny jsou pravda dražší,ale velice kvalitní.Zda se dá koupit ještě dnes nevím.

tady náš Áda


Dnes jssme také byli s Maxíkem na delší procházce a když jsme se vraceli,
Tak jsme našli dva křemenáče.

Všude bylo plno muchomůrek.jsou krásně vybarvené.


To jsem se unavil
Hezký večer
jdu čtverečkovat.
Marťula

2 komentáře:

  1. Ahoj Marťulko, musím pochválit parádní čepici, bude určitě vnoučkovi slušet.
    Zítra se dám do lilií, mám jich hodně, některé ti pšlu, snad se ti je příští rok podaří vypěstovat. Když ne, tak to zase budeme zkoušet. Jednou se to povede....
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!!
    Čepička je nejen moc hezká,ale malému bude slušet a určitě ho i pěkně zahřeje.
    Elian prodávají i na ráji vlny...mají víc druhů,já jsem zrovna nedávno objednávala Elian klasic....mají velký výběr barev

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...