pátek 22. června 2012

Ze zahrady

Dnešní celé dopoledne jsem pracovala na zahradě.Déšť který poslední dny zalil nádherně zahradu,tak i podpořil silně růst plevele,který jsem dolovala, a že ho teda bylo!
No a je zase na chvíli pokoj.Letničky se pěkně rozrůstají.,narostla i velká rebarbora,takže bude koláček.
Osázená plechová vanička sukulent.rostlinami.
Je zajímavé jak vezmu do ruky foťák Maxík prostě pózuje.Pergola je v těchto dnech mim nejoblíbenějším místem k posezení.
Stromková fuksie

Azalka kterou jsem dostala jako dárek, a já si jí zasadila ven k pergole.


I nějaká ta třešíňička by se našla,ale je jich letos málo(asi se na ni podepsal mrazík)


Tato poslední fotka je z procházky po Průhonickém parku.
nádherně kvetoucí opuncie,v pravém druhém obrázku je poupě TULIPÁNOVNÍK 
Přeji všem hezký víkend.

3 komentáře:

  1. Hezký večer,tak jsem se zasnila při procházce Vaší zahrádkou.Moc krásné i s beruškou na fuksii ta k létu taky patří.Jiřina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti,
    nádherné fotky,
    děkuji za procházku!! byla báječná!
    Krásný víkend pod pergolou.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, krásné kytí a krásně nafocené. Hezký víkend .... Věra

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...