úterý 5. června 2012

♥♥♥♥♥♥Muzejíčko smaltu♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Loni jsem zde v jednom z příspěvků psala o muzeum smaltu v Netvořicích ,a že bych se do takového muzejíčka ráda podívala.
No, a tak se výlet uskutečnil a určitě stál za to.No, nebyla jsem jen tam,ale přednost dám právě jemu.
Opravdu krásné prostředí,milé přivítání.Prohlídka s průvodcem v podobě majitelky muzejíčka,krásné vyprávění o výrobě a původu......   no prostě co jste chtěli vědět bylo zodpovězeno.Našli jste zde vše-viz obrázky.


Zde hlavní vchod do muzejíčka 








Jde o rodinné muzejíčko






Návštěvu Muzejíčka si může ctěný návštěvník zpestřit nákupem ve stylovém vetečnictví kde je kromě jiného, možné zakoupit také staré smaltované předměty.

Vetešnictví jsem si prohlédla a také něco koupila.-borduru

8 komentářů:

  1. Krásné , určitě bych si vybrala. Kubka

    OdpovědětVymazat
  2. Krása-také bych neodolala a něco si vybrala:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. no já bych tam nemohla :-D..podepsalo by se to na mém zdraví :-D..krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      No zrovna jsem na tebe nyslela. a je mě to jasný.Jsou tam nádherné kousky.Ta majitelka říkala,že má ve své kuchyni další nádobí které používá.Mě nejvíce zaujal vdolkovník.Je na obrázku nad kamny vlevo nahoře.

      Vymazat
  4. Jůůůůůů krása nesmírná :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti!!!!
    Tak já jsem přesvědčená,že bych nedokázala odejít s prázdnou.
    Určitě to byl moc zajímavý výlet a smalt,ten je prostě krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, tam by se mi moooc líbilo a s prázdnou bych určitě neodešla. Škoda, že je to moc daleko. :-( Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása. Já bych tam asi dostala infakt. :-)
    Hezký večer. Lenka

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...