pátek 16. března 2012

♥♥♥Srdíčko♥♥♥

A došlo opět na srdíčko.Předloh je zde na webech mnoho, a já jsem si teď vybrala toto.Moc se mě zalíbilo z toho důvodu, že se dá motivem protáhnout stužka.Vybrala jsem na něj odstín barvy béžové.Již jsem háčkovala modré a bílé, ale jiný motiv,také se stužkou.Stužka dekoraci příjemně ozdobí.


Tady obrázkový popis pro ty, kdo by si chtěl takovéto sdríčko uháčkovat.

6 komentářů:

  1. Moc krásné. Povedlo se. Já už jsem toto srdíčko také několikrát dělala a háčkuje se docela fajn a je opravdu pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je motanice. Ale když to člověk rozluští, asi to není těžké. A rozhodně je to hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Srdíčko vypadá moc hezky, hned jsem si stáhla návod. Ráda bych ho vyzkoušela a dozdobila jím dárek k narozeninám pro kamarádku. Díky Marti.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, srdíčko je nádherné. Návod si hned ukládám a co nejdřív vyzkouším. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, tu předlohu mám už dlouho a ještě jsem ho nedělala...Nalákala jsi mě, je krásné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Díky všem za komentáře Marťula

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...