pátek 9. března 2012

♥♥Kulaták♥♥

Neodolala  jsem,zakoupila jsem si vlnu odstíny fialová,bílá a šedá a pustila jsem se do háčkování kulaťáku.Opět inspirace od vás-blogerek.A tak tady je moje ukázka.Fialová proto,že polštářek bude sídlit v ložnici a ta je fialovo-světle banánová.



Dnes jsem neodolala a zakoupila dvě pokojovky.
Nádhernou orchideu

A tady je ta druhá Kalanchoe.

Kalanchoe vyhovuje takřka jakékoliv umístění, rostlina by ale neměla být na přímém slunci.Ideální místo je v polostínu.Rostlině vyhovuje normální pokojová teplota kolem 20°C (maximálně však 25°C). V zimě by se měla teplota při pěstování rostliny pohybovat od 10 do 15°C.
Hnojení a substrát
Od března do září, 1x za 14 dní rostlinu přihnojujeme speciálními tekutými hnojivy pro kaktusy. Mladé rostliny přesazujeme každý rok, rostliny starší každé 2 až 3 roky. Vysazují se do širokých, nízkých květináčů. Pěstební substrát by měl obsahovat 2 díly drnovky, 1 díl listovky, 1 díl kompostové zeminy a 1 díl písku. Do zeminy je dobré přidat trochu dřevěného uhlí a antuky.

A protože jsem se pustila dnes do velkého úklidu ,a také mytí oken na kterých sídlí mé květiny, a mezi nimi i tento bohatě kvetoucí Ibišek nadherné oranžové barvy.Nafotila jsem jeho květ-je nádherný pokud se podíváte dovnitř květu.


Tady orchidea před rozkvetením-bude bílá.

Zde jedna kvetoucí a Brambořík

Pod okny si hrají Mates s Maxem
Maxík dostal od paničky kostičku.tak má zábavu.


A tady osivo


7 komentářů:

  1. Jsi šikula,ten polštář teda bude:-)
    Bych taky chtěla umět.
    Hezký víkend .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přeji taky hezký víkend.Marťula

      Vymazat
  2. Ahoj Marti!!!!
    Kulaťák bude moc pěkný!!!!
    Jak pokračuješ s dekou????
    Orchidejku sis koupila moc pěknou.No a šití zajdové jsou taky moc prima!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Jo čtverečkuji poctivě.Ty tvoje čtverečky jsou supr.Příze mě přišla,tak se činím.Mám po sobě 3 noční tak snad něco udělám.Orcidea se mě moc líbila,byla zlevněna.No a šití bylo pro dceru.Hezký víkend Marťula.

      Vymazat
  3. Marti, kulaťáček bude radost pohledět! Jsi šikula, zatím jsem nenašla odvahu pustit se do díla... moc tě obdivuji! Hezký konec týdne. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maru
      Je pro mě pracovní.Kulaťák háčkuji poprvé.Tak uvidím jak dopadne.Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  4. Je vidět,že nezahálíš, pro kulaťáček jsi vybrala krásnou barvu. Těším se na výsledek. A kytičkám, ať se daří!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...