pátek 24. února 2012

♥♥Deka♥♥

Nejdřív to začalo zakoupením velkého háčku č15.Háček je dostatečně velký a dobře se s ním háčkuje-deka,látka měkká.
Tento týden jsem narazila na deky,je sice pravda,že ne za cenu jako nabízela IKEA,ale i tak je cena dobrá.Mám pocit něco kolem 70 kč.Deka z mikrofáze 130na 170cm-po slevě.
Tuto deku jsem nastřihala na asi 1,5cm široké proužky a smotala do kluba.Háčkovala jsem krátkým sloupkem kolem dokola.Průměr koberečku je zhruba 70cm.Malý kousek jsem si ponechala na třásně.
Kobereček je příjemný.Co se týká výběru barev, tak nic moc, jsou to opravdu jarní barvy,žlutá, zelená,oranž,červená a pak barevné pruhy.Moje představa co by se mě opravdu hodilo jsou odstíny béžové,bílé,hnědé-bohužel ty nemají.
No ale není to špatné a koupelnu to určitě rozjasnilo.
tak a tady se můžete podívat.


9 komentářů:

  1. Krásné,už mám taky takovou:-)0ichaela

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,také jsem v Jysku na tuto deku koukala,je pestrá a optimistická,ale přišla mi ještě drahá:(Já jsem umotala také jednu do koupelny,ale bílou s kombinací červeného chemlonu,ale už se to jaksi špiní:(Vy jste mě teda nahlodala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, kobereček je opravdu moc pěkný, veselý a do tvojí koupelny se moc hodí. Já jsem kdysi háčkovala kobereček do zahradního altánku ze silné příze a pruhů látky. Bylo to v podstatě něco jako filetová technika z příze a do okének se zaháčkovala ta látka. Zajímavé ale pracné a hodně z toho bolely ruce. Marti, přeju ti krásný víkend :))
    Dneska se asi pustím do té slepičky z papíru, tak jsem zvědavá jestli to zvládnu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Povedená práce:-)Jsi šikulka!ŽANETA

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, kobereček je nádhernej. Také bych ráda podobný, ale po dlouhém shánění velkého háčku pro změnu sháním výhodný materiál. Ten Tvůj vypadá fakt skvěle ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, kobereček je moc pěkný,takový veselý. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...