neděle 19. února 2012

Další nápady-návody

A víkend je pomalu za námi a já vám přidám další nápady s návody nalezenými na webových stránkách.
                                      Tady je plno drobností a zase jsou tam i ta oblíbená srdíčka aj....



Nádherná stínidla,lampy,lustry aj........


Dále nádherné košíčky aj...drobnosti,krabičky ve tvaru srdíčka i s víčkem.

Dečky z motivy růže,malé i velké
(opravdu moc hezké)


Velký výběr krásných bordurek.Stojí za to se podívat.


Je libo deštníček-nádhera,ale nejsem si jista jestli bych toto vůbec zvládla.Ovšem výsledek je posuďte sami,kouzelný.


Stromečky(vánoční),sice je po vánocích,ale uschovat budou se na příště určitě hodit.


A teď trochu velikonoc


Záclonky do oken


Pro trpělivé přehozy na lůžka(jeden hezčí jak druhý)


Polštářky ať již kulaté nebo čtvercové(opět velký výběr)



Překrásné malé dečky-barevné



Dečky čtvercové


Háčkované Panenky


Háčkování různé

Tak a dosti motivace a nápadů.
Přeji hezký zbytek víkendu, a mnoho úspěchů při tvoření.




4 komentáře:

  1. Nádhera-máme se co učit!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marťulko, už jsem se v sobotu dívala na ty odkazy, které dáváš k nahlédnutí. Já si budu muset jeden den celý vyhradit tomu, abych si tu nádheru prohlídla pěkně v klidu. Prostě jsem to jen prolítla, pořád mám nějaké chystání a dělání.
    Jsem ráda, že se budu moct kochat, možná že najdu i nějakou lehoučkou inspiraci.
    Měj se moooc pěkně! Květa

    OdpovědětVymazat
  3. Srdíčko, deštník, dečka dofialkova, motýlek, dámy...vše je tak kráásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach můj bože, nevím kam se dřív podívat! Díky, to jsou skvělé odkazy, skvělá inspirace:-)Kam si je jen uložit:-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...