středa 9. září 2020

ZOO PRAHA














MĚJTE HEZKÉ A POHODOVÉ DNY
MARŤULA



 



5 komentářů:

  1. Nádherné fotky !
    Já už jsem nebyla hodně dlouho v ZOO a přitom ne zrovna daleko od nás je ve Dvoře Králové n.L.
    Hezký klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie. Nejvíce se mi líbí papoušek a želva :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, v ZOO už jsem nebyla snad 100 let. Když byly děti malé, chodili jsme relativně často. Asi to budu muset napravit :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, dostala mne ale ta fotka žirafy se dvěma krky a hlavami a s šesti nohama...:-) Parádní záběr.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...