neděle 9. srpna 2020

DOMEČKOVÁNÍ........zahrada

 


Trochu jsem si pohrávala.....dlouho jsem měla připravené domečky,ale  nějak nebyl čas je nabarvit....tak dnes jsem konečně dostala chuť si sednout, natírat a domalovávat.
No a nakonec jsem požádala o přidělání dalších domečků,které jsem pospojovala dohromady 

a tady jsou


Mám ráda na zahradě květinky žluté


Letos se opravdu daří pepinu
plodů je hodně a doufám,že dobře vyzrají








Hezký večer od nás
MARŤULA

5 komentářů:

  1. Domečky jsou moc hezké, krásně dekorativní ! A zahrada je krásně rozkvetlá. Taky mám ráda žluté kytky a tak zahrada u nás je opravdu hodně, ale hodně do žluta.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Domečky jsou moc dobrý nápad :) Pěkná zahrádka!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Moc zdravím Marti z přestěhování z blogu.cz No zatím to moc neumím,ale pomalu to dávám. Krásné domečky,je vdět,že si umíš hrát a kdo si hraje-nezlobí...Ale ten ,,malinkatý kočičák je nejhezčí...pa a zdravím z teplých krajin Mostecka. Miluš

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné domečky, krásné kytičky (já mám letos na hortenzii pouze 5 květů, loni jich bylo téměř 60), ale nejkrásnější je kočičák, ten je nádherný. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...